POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

V primeru, da vam naročeno blago ne ustreza, nas o tem obvestite na info@renew.si. Blago lahko v roku 15 dni od dostave na lastne stroške vrnete na naš naslov: Renew by Alin Anaija, Jožica Kragelj s.p., Laška vas 53, 3220 Štore

Vrnjene artikle vam bomo zamenjali z drugimi ali vam vrnili kupnino na vaš račun.

Varnost nakupa / reklamacije

V kolikor je naročeno blago prispelo poškodovano ali je bilo napačno poslano, ga lahko vrnete v roku 15 dni po prejemu. V tem primeru stroške vračila krije podjetje Renew by Alin Anaija, Jožica Kragelj s.p. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno in v originalni embalaži. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Možnost vračila ne velja za blago, na katerem so nastale poškodbe po dostavi ali če je bila odstranjena originalna embalaža. Pri izdelkih z garancijo je čas vračila omejen z garancijskim rokom.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico odstopiti od pogodbe v štirinajstih dneh, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v primeru odstopa od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora vrniti blago na svoje stroške. Podjetje ne prevzema paketov z odkupnino. V primeru odstopa od pogodbe bodo potrošniku najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe vrnjena vsa opravljena plačila.

Če je kupec blago že prejel, ga mora v primeru odstopa od pogodbe vrniti ali izročiti podjetju ali pooblaščeni osebi za prevzem blaga. Blago mora biti vrnjeno najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali spremenjeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do vrnitve blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

​1. Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine www.renew.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.renew.si upravlja Renew by Alin Anaija, J. Kragelj s.p., Laška vas 53, 3220 Štore, matična številka: 8653283000, davčna številka: 89504216,  ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana)

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s prodajnimi storitvami in garancijami;

  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;

  • informacije o načinu plačila;

  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;

  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.renew.si ažurirajo in spreminja pogosto.  Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 3-5 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji.  Za ostale izdelke velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

​​

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini www.renew.si je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

5. Načini plačila​

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:​

  • Po povzetju. V kolikor se naročnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu pošiljke znesek odkupnine. 

  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa, American Express, Discover).

  • Plačilo preko sistema Paypal.

6. Dostava​

Artikli, ki jih naročite v spletni trgovini www.renew.si, gre odpošljemo v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

 

Za dostavo poskrbi , večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 99,00 € vam nudimo BREZPLAČNO dostavo kamorkoli po Sloveniji.

V primeru naročila do 99,99 € je strošek dostave 4 €.

7. Kupoprodajna pogodba​

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer  na e-naslov kupca ali fizično skupaj s pošiljko.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

8. Postopek nakupa​

  • Na spletni strani www.renew.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico).

  • S klikom na košarico se vam prikažejo vsi izdelki, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v odstranite iz košarice. Košarico lahko zapustite in  nadaljujete z nakupovanjem ali pa kliknete na gumb “checkout”.

  • Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “checkout”.

  • Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.​​

9. Odgovornost za stvarne napake​

Stvarna napaka je kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.

  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.

  • Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Stvarne napake prijavite na elektronski naslov info@renew.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

10.  Pravica do odstopa od nakupa in vračila izdelkov​​

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@renew.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri pošti. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je uporabnik (kupec) odprl varnostni pečat.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

 

11.  Varovanje osebnih podatkov​

  • Ponudnik Renew, Renew by Alin  Anaija s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

  • Za goste www.renew.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

12.  Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.

 

V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri poštnem distributerju. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj s poštnim distributerjem poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

13.  Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: + 386 (0) 31 788 887. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov www.renew.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

14. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.renew.si.  Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor trgovine Renew by Alin Anaija s.p, v Celju, dne 23. 11. 2020.