BREZPLAČNA DOSTAVA NAD 55€

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini Renew.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko pripeti, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Cene

Cena je enaka za vse registrirane in neregistrirane kupce spletne trgovine Renew.si Cene se lahko različne kot v preostalih poslovnih enotah (Trgovinah) po Sloveniji

Dobavni roki

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Postopek nakupa

Koraki procesa nakupa/naročila:

• 1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košaricoIzdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »V košarico«). Pri nekaterih izdelkih morate izbrati dodatne lastnosti artikla (npr. velikost, barvo). Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka ali na sliko izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup.

• 2. korak – urejane košarice in vpis promocijske kodeS klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino. V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Promocijska koda« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode je mogoče pridoboti na več načinov. -preko oglaševalskih akcij -na Facebooku -na Instagram -na drug način 

• 3. korak– izbira načina plačila in dostave Za nadaljevanje nakupa kliknite »Na blagajno«, pojavi se vam okno, kjer lahko registrirani uporabniki, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v delu “Vpis v sistem”. Neregistrirani uporabniki kliknite gumb »Hitri nakup« in izpolnite obrazec s kontaktnimi podatki. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Naprej«. Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Sledi korak izbire plačila.

  • 4. korak – plačilo (kontrola naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)Preden kliknete na gumb za zaključek nakupa »Zaključi nakup«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Po zaključku nakupa vas stran preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke. Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Pravica do odstopa blaga, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail: info@renew.si

Obvestilo o odstopu lahko pošljete preko maila, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.renew.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo).

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Izdaja računa

Renew d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec natisnjen račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@renew.si. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo je na voljo na tej povezavi.

Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v pisni obliki v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila z nakazilom na izbrani TRR kupcu.

Ob vračilu artiklov je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Načini plačila

1. Plačilo po povzetju z gotovino ali s plačilno kartico. GLS Slovenije omogoča plačilo s sledečimi karticami: Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club (Diners Club tudi na obroke).

2. Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR (predračun prejmete po elektronski pošti)

3. Plačilo s kreditnimi karticami

4. Plačilo na sedežu podjetja, možnost plačila z gotovino ali s plačilno kartico ( možnost obročnega plačila – ponudnik NLB d.d.)

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali s plačilno s kartico PRI GLS. Pri tem lahko nastanejo dodatni stroški v višini od 1,45 € naprej, odvisno od teže in višine kupnine. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v paketomatu GLS. 

Plačilni sistem NLB. Možnost plačil s sledečimi karticami: Mastercard, Maestro, Visa ..

4. Plačilo na sedežu podjetja, možnost plačila z gotovino ali s plačilno kartico ( možnost obročnega plačila – ponudnik NLB d.d.)

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali s plačilno s kartico PRI GLS. Pri tem lahko nastanejo dodatni stroški v višini od 1,45 € naprej, odvisno od teže in višine kupnine. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v paketomatu GLS. 

Plačilni sistem NLB. Možnost plačil s sledečimi karticami: Mastercard, Maestro, Visa ..

2. Dostava naročila

Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Koliko znašajo stroški dostave za Slovenijo?

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov.

  • Za naročila do 55€ znaša poštnina 3,80€.
  • Za naročila nad 55€ je poštnina brezplačna.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico (Na paketomatih GLS je možno samo plačilo s kartico), se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS izdal račun. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@glsslovenia.com).

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Kam vse dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Pakete odpošiljamo 2x tedensko iz skladišča, ki se nahaja na naslovu Madžarska ul 2., Ljubljana

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec obvesti na info@renew.si, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka.

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali s plačilno s kartico PRI GLS. Pri tem lahko nastanejo dodatni stroški v višini 1,45 €. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v paketomatu GLS. 

V primeru plačila po predračunu z nakazilom na TRR, vam bomo ob nakupu poslali obvestilo o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. V tem primeru plačate provizijo za opravljeno transakcijo banki ali pošti skladno z njihovimi pogoji poslovanja.

Plačilni sistem NLB. Možnost plačilo s sledečimi karticami: Mastercard, Maestro, Visa 

Omogočamo plačilo s karticami
sl_SI